SAOPŠTENJE! Poruka svima koji su mrzitelji i napadaju mir i one koji propagiraju mir i ljubav (nas)!

Dragi moj narode! Namjerno pišem "MOJ" jer bez obzira na sve mi smo jedan narod, vi se dijelite i u 20 nacija ako hoćete, za mene ste svi "NAŠI".






Nakon brojnih napada, omalovažavanja i slično, odlučih da od srca napišem ovo saopštenje kako bi vam postavio neka pitanja i istim pojasnio neke stvari.

Prvo od svega je to da postavljam sam sebi pitanje a onda i drugima: "Da li je moguće da i nakon skoro 10 godina mog rada i rada mog tima i dalje neko sumnja u najiskrenije želje kako mene, tako i svih nas u timu"?





PREPORUČUJEMO DA PROČITATE AKO STE PROPUSTILI...

KAKO BI TO IZGLEDALO Šta bi bilo da se ujedine Bosna i Hercegovina, Srbija i Hrvatska? Kakva bi to država bila?
https://balkanski--mir.blogspot.com/2019/02/kako-bi-to-izgledalo-sta-bi-bilo-da-se.html




Postavljam dalje pitanje: "Zar vam nije malo mržnje u medijima, na ulicama, na internetu itd... pa još želite i ovdje da tu istu mržnju gledate ili uostalom, sami inicirate?"

Pitanja se jedna na druga nadovezuju pa se onda postavlja i naredno pitanje: "Da li je moguće da danas neko priželjkuje osvete, rat, krv, nasilje... a bar mi vrlo dobro znamo kako se na kraju završi nakon toga i koliko života bude izgubljeno, porodica pobijeno, porodičnih loza ugašeno?"

Zašto narode moj toliko olako prihvatate mržnju a toliko teško prihvatate ljubav, mir i poštovanje?

Okej, neko će sad reći "Pa znaš šta, ja znam šta je rat, oni su nama radili to i to..."

Pa onda se postavlja jedno logično pitanje:
"Hoćemo sada da se svetimo jedni drugima cijeli vijek? Hoćemo li onda da se jedni drugima svetimo svakih 25 godina? Hoćemo jedni drugima da nabijamo na nos to i to?"

Ako ste vi dragi moji željni rata, mržnje, pohlepe, osvete i slično, šta se onda čudite što mladi pa i stariji sve više odlaze?

Šta se čudite što živite u bijedi, neimaštini i u krajnjem slučaju u potpunom beznađu?

Znači, sada ispada tako da ko god ponudi neku dobru ideju, prijedlog za suživot, mir, toleranciju, ljubav... znači treba ga razapeti ko Isusa?

Pa šta vi mislite, da neko želi živjeti u takvoj sredini? Takvom okruženju gdje ćemo jedni druge gledati preko nišana i samo čekati da nabijemo jedni drugima nešto na nos?


Evo javno vas pitam:

Ko je od vas toliko dovoljno lud da živi u državi punoj mržnje, peripetije, netolerancije? 

Ko je od vas dovoljno lud da podržava rat, ubistva, zvjerstva?

Ko je od vas dovoljno lud da zaista ponižava, omalovažava i osporava bilo kakav rad na promociji mira, tolerancije i ljubavi?


Narode, doće vrijeme podjela, ne znam kad, ne znam kako, ali doće vrijeme kada ćemo se opet morati dijeliti na dvije strane, onu dobru i lošu stranu istorije.

Trebate sami sa sobom da porazgovarate i budete načisto. Jeste li vi u grupi mrzitelja ili ne?

Ako jeste, lijepo nam dajte do znanja da znamo u čijim je rukama država, da znamo da od vas ništa dobro ne možemo očekivati i da vidimo onda šta ćemo.

Mržnja i uopšteno nacionalšovinizam su nam donijeli propast. Ucjene, siromaštvo, beznađe, ponižavanje, neznanje, netolerancija... su samo neki od najbitnijih faktora koji su se uvriježili u naše društvo sve zahvaljujući nacionalnoj mržnji.

Ovdje kod nas NIKAD nećete vidjeti mržnju, mi želimo biti oaza mira, ljubavi i poštovanja kako na našoj fb stranici tako i na našem blogu.

Mene uopšte ne interesuje da li si ti Bošnjak, Srbin ili Hrvat, za mene si ili dobar čovjek ili smeće, taman da si mi rođeni otac, ako si smeće, ne zavrijeđuješ moju pažnju.

Ako je vama cilj da vam specijalci dolaze na vrata, da vas vuku kao psa u rat i pušku vam utrpaju bez pitanja hoćeš li ili ne, izvinite, ja sa vama takvima NE ŽELIM dijeliti ni ovu državu, ni nebo ni bilo šta drugo, kako zbog mene samog, tako i zbog mojih žene djece.

Ili ćete promijeniti tu mrziteljsku svijest na bolje za dobrobit i vas i mene i naše djece, ili da se razilazimo na vrijeme, kofer u ruke i doviđenja jer vi očito hoćete FAŠISTIČKU državu za razliku od mene.

Hvala vam svima koji ste pročitali.



Stranica ljubavi


SAOPŠTENJE! Poruka svima koji su mrzitelji i napadaju mir i one koji propagiraju mir i ljubav (nas)! SAOPŠTENJE! Poruka svima koji su mrzitelji i napadaju mir i one koji propagiraju mir i ljubav (nas)! Reviewed by Jovo on 03:47 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.