PERNAR NAPUSTIO STUDIO NA HRT: "Nije mi dozvoljeno da odgovorim u potpunosti na pitanje." (VIDEO)



Ivan je na fejsbuku izjavio:

"Stanković me pitao zašto obrazovni program HRT-a smatram lošim, ja sam rekao da je to iz puno razloga, a jedan od njih je i taj što šute o etničkom čišćenju 750.000 Palestinaca i otimanju njihove imovine. On me u tom trenutku prekinuo jer nije htio da kažem da je Izrael država stvorena na etničkom čišćenju i da imaju rasne zakone, kada sam shvatio da mi neće dozvoliti da odgovorim na njegovo pitanje do kraja, odlučio sam napustiti studio.
S takvim neprofesionalnim novinarom ne želim raditi"

VIDEO:



PERNAR NAPUSTIO STUDIO NA HRT: "Nije mi dozvoljeno da odgovorim u potpunosti na pitanje." (VIDEO) PERNAR NAPUSTIO STUDIO NA HRT: "Nije mi dozvoljeno da odgovorim u potpunosti na pitanje." (VIDEO) Reviewed by Jovo on 07:08 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.