Zašto na izborima neću glasati za svoje prijatelje? - Dragan Trogrančić




 


Pitaju me neki moji prijatelji i prijateljice da glasam za njih, tj za njihove stranke. Obećavaju mi oni vile i gradove, zaklinju se u svoje poštenje, pa čak i neki govore da bi im taj paušal dobro došao, itd itd ....

A ja im velem :) :

Ljudi moji nije to do toga hocu li ili necu ja glasati za vas.Da ste vi neovisini i da vi možete nešto promijeniti ja bih glasao za vas.

Ne znam da li se pravite ludi ili to stvarno jeste?

Vi ste samo mali točkići u mehanizmu vaših stranaka.

Vi ne ulazite u te općinske odbore da bi napravili nešto kolosalno i epohalno za vašu općinu, mjesnu zajednicu itd.

Vi ulazite u iste da bi dizali rukice i radili ono kako vam narede.Ako vam kazu da treba izglasati materinu delozaciju iz kuće vi morate dići rukicu ili još gore morate predložiti istu na vijeću i onda doći kući materi i pomoći u pakovanju stvari objašnjavajući joj kako se je to moralo uraditi.Ako vam kažu da treba koalirati sa samim Šejtanom vi morate uraditi to-sa osmjehom na licu :D .

Znači glasanje za većinu od vas nije glasanje za vas već glasanje za dalje etno-nacionalne podijele, siromašenje društva, obeščašćivanje porodilja, omladine i penzionera na jednoj strani te istovremeno glasanje za formiranje nacionalno-fašističkih oligarhija koje nas već decenijama uništavaju.

Čak i da je vaša stranka t.j vaš lider pošten i ispravan on u ovom kurcšluzu :) od sistema ne može promijeniti ništa, zato što mu je za sve potreban kvorum, većina koja nužno vodi kolairanju sa dojučerašnjim oponentima koji će vam svaku odluku kočiti i namotavati kako oni žele.

Dakle neću glasati za vas zato što smatram da vaša čast vrijedi više od 300 KM paušala, naknade u komisiji i toga slično.


Ovo nije glasanje za sliku vaše bebe , vašeg auta ili glupiranja na plaži.
Ovdje je biti apolitičan grijeh a ignorisanje istih procesa u zemlji u kojoj živimo vodi ravno samoubistvu.

Nisam ja sebičan.Sve vas koje imam na ovom fb ja dovoljno cijenim i poštujem.

Možete mi se obratiti u pola dan i noći sa svojim problemom ali ne možete od mene očekivati da prodajem budućnost naše djece za 300 KM vašeg paušala.

Znam neki će reći kako ja tu ne mogu nista promijeniti.

Imate pravo donekle ali barem neću biti jedan od onih koji će svojim nehatom zakucati još jedan ekser u mrtvački sanduk u kom leži ova naša zemlja.

(6yka.com)
Zašto na izborima neću glasati za svoje prijatelje? - Dragan Trogrančić Zašto na izborima neću glasati za svoje prijatelje? - Dragan Trogrančić Reviewed by Jovo on 02:26 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.