Zašto smatram da bi brak između kršćana i muslimana bio idealan? Evo zašto...



Iz moje perspektive muslimani i kršćani bi imali fenomenalne brakove, zašto?
Evo zašto, ja kao pripadnik vjere islam slavim bajrame i hidžretsku novu godinu, dok pripadnici kršćanske vjeroispovijesti slave božić, uskrs, vaskrs i novu godinu, da sam sa kršćankom meni bi njezini praznici bili kao proslava nečijeg rođendana, jer to nije za mene praznik, a fino je prisustvovat slavlju, drago toj osobi što si tu, a tebi fino jer uživaš u slavlju, tako bi bilo i sa našim praznicima i realno svako 3-4 mjeseca neko slavlje, život veseo, ma ljepota, kad je meni namaz ona može na miru gledati tv, kad je u nje misa ja odem negdje popit kafu, kad misa završi i ona dođe i popijemo po kafu (inače ja mogu kafe ko tele mlijeka), za nju je bolje da dok je meni namaz gleda tv, jer bi joj 5 kafa dnevno naškodilo, eto realno vi recite, dali sam upravu što kažem da su mješoviti brakovi super stvar ili ipak nisam?

S.G.
Zašto smatram da bi brak između kršćana i muslimana bio idealan? Evo zašto... Zašto smatram da bi brak između kršćana i muslimana bio idealan? Evo zašto... Reviewed by Jovo on 01:17 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.